Du er her: Bygg og anlegg Haugesund

Til toppen av siden

Hopp over seksjon - Til hovedinnhold - Topp

Bygg og anlegg Haugesund 31. mai 2017

Sted: Scandic Maritim Hotel
Påmeldingsfrist: 02.05.2017

Møt 14 nye forretningsforbindelser på en dag
Under Møteforum Bygg og anlegg samles 50-70 bedrifter innen bygg- og anleggsbransjen med det til felles at de alle har potensielle forretningsforbindelser innenfor samme geografiske område. I løpet av en meget velorganisert dag vil du møte inntil 14 andre bedrifter ansikt til ansikt. Halvparten av møtene er med bedrifter du har valgt på forhånd, resten er med bedrifter som har ønsket å presentere seg for deg. Hvert møte varer i 20 minutter og foregår i små provisoriske møterom.

Du velger selv hvilke bedrifter du ønsker å møte
Etter avsluttet påmelding, åpner vi ønskelisten med firmainformasjon til alle påmeldte. Der krysser du av for hvilke bedrifter du ønsker å ha møte med, og merker av for bekrefter levering. Vi behandler alle ønsker og viser individuelle møteplaner til alle deltakerene en uke før arrangementet på Dine sider.

3 viktige forutsetninger for deltakelse
-Din bedrift må ha hovedaktivitet innen bygg- og anleggsbransjen
-Din bedrift må være representert med beslutningstakere for innkjøp/avtaler i møtene
-Din bedrift må være åpne for å treffe bedrifter som ønsker å møte dere
Disse forutsetningene er med på å gjøre Møteforum Bygg og anlegg til en unik arena for gjensidig kjøp og salg!

Program for dagen
Kl 0730 - 0800 Oppmøte og frokost
Kl 0800 - 0825 Morgensamling
Kl 0835 - 1010 4 Møter
Kl 1010 - 1025 Kaffepause
Kl 1025 - 1200 4 Møter
Kl 1200 - 1240 Lunsj
Kl 1240 - 1415 4 Møter
Kl 1415 - 1430 Kaffepause
Kl 1430 - 1605 4 Møter

Pris med kvalitetsgaranti: kr 13.900,- eks. mva
Bedriften kan stille med inntil tre personer, hvorav minst 1 må være beslutningstaker for innkjøp og avtaler.
Vi er svært opptatt fornøyde kunder, og tilbyr en unik garanti som gjenspeiler kvaliteten på Møteforumet: "Hvis du i etterkant av arrangementet angrer på deltakelsen refunderer vi deltakeravgiften." Kravet må meldes skriftlig innen 1 uke etter arrangementet og forutsetter at bedrifter har gjennomført møtene under Møteforumet.

Betingelser
Fakturering skjer etter påmeldingsfristen. Etter påmeldingsfristens utløp er det av praktiske årsaker ikke anledning til å melde seg av, og påmeldingen blir da automatisk bindende. Mulighet for å kreve refusjon i henhold til vår Kvalitetsgaranti krever at bedriften har deltatt på selve Møteforumet og oppfyllt forutsettningene for deltakelse. De siste dagene før påmeldingsfristens utløp vil vi fortløpende legge ut en uoffisiell deltakerliste på denne siden.

Topp

Norsk Møteforum AS - Solbergveien 22 - 3057 Solbergelva - Tlf. 815 MØTER / 31 30 30 30 - Faks. 32 87 08 33